Khamis, 23 Julai 2009

Episod Buli: Kepala Besar.

Yes, bukan salah beliau.
Yes, Kepala beliau besar. Tapi, tapi itu bukan salah beliau. Sudah dikurniakan sebegitu, terima sahajalah hendaknya.

Lokasi: Lorong di depan Kantin Sekolah.
Ketika beliau sedang berjalan-jalan sambil sedap melahap aiskrim pop perisa strawberri, tanpa menyedari yang beliau sedang diperati oleh mata-mata yang dengki akan kebahagiaannya.

Satu kali sekeh.
Dua kali sekeh.
Tiga kali sekeh.

Beliau hanya mampu meng-aduh-kan saja sambil merenung bengkek 3 ekor setan-setan laha yang sedang berlari-lari laju sambil gelak-gelak kotor.

........

Hari ini beliau telah berjaya mencipta satu inovasi baru.
"Ketayap Bervoltan Tinggi"
(Sila baca menggunakan nada Doraemon).
Siaplah mereka setan-setan itu.

7 ulasan:

mugiwara berkata...

kematu juga kepala si kepala tu ek?
takpe kena sekeh tu mampu mengaktifkan neuron2 dlm otak die~



yummy~
eskerem stroberi~

Si Aizuddin berkata...

Mugi,
Yes, tu yang mampu mencipta inovasi baru tu

mirashi berkata...

knp msti "ketayap"?
xD

Si Aizuddin berkata...

Mira,
ketayap diltak atas kepalakan. jadi secara kreatip sesape yg mahu mnyekeh kepala beliau pasti akn mampus dek diranjat elektrik(ketawa kotor)

nikaizat berkata...

takyah nak bervoltan tinggi...aku kalu tgk org berketayap dah x brani nak kacau...alim ma..

arnamee berkata...

salam.

boleh dibeli di mana ni?
sesuai untuk adik sye rasenyer.
tapi ..

yg membulinya itu sye - tak jadilah;p

lalala.

Si Aizuddin berkata...

Ejae,
betul2. tp Amerika tak takut pun

Arnamee,
Jadilah pengguna yg bijak.
Fikir sebelum beli. tapi masih belum keluar dipasaran lagi.