Isnin, 31 Ogos 2009

Cinta Aku dan Camelia Di Cabar

Pn. Naza dan Miss Hidayah berganding bahu mahu mencari mahasiswa-mahasiswa berbakat dan berminat dan dengan segala strategi mereka mencanang segala bagai informasi tentang apa yang mampu terjadi "kalau" ada yang mampu menang. "Kalau" Ok.

Aku sudah termakan umpan dan terjerumus terus.
Then, I realize. Hey how about the submition date? What the F?
Its today darnit!
Macam mana ini Sayangku Camelia?

15 ulasan:

ochs widdle berkata...

kena amek pic org korea ke?

Si Aizuddin berkata...

no no no. pegi amik pic culture diversity in malaysia ja. tp nk mne kat celah dungun ni

ochs widdle berkata...

gmbr wajah2 budak2 penat alek kuliah atau dlm library?

aishah ibrahim berkata...

uh?
dats hard.
tp tp, gmb culture;
org tgh sembahyang pun ok saja wut.
(=

Si Aizuddin berkata...

Ochs,
culture diversity jadah apenye tu.

Aishah,
ya, done it already. i got 2 photo. need one more photo only

aishah ibrahim berkata...

haah.
dats good :"D
all the best yaww.

urm urm,
wut bout baju tradisi?
huuuurm.
sekarang kan musim org beli dan belah kan.
snap kat kedai baju?
rasanya kalau angle ok, baju tradisi yg tepat, pun boleh dikira culture kn?
alaaa, patung pakai kebaya pun ok kot. ahah :p

Si Aizuddin berkata...

aishah,
tq tq.

ntah la. tp i dah amik 3rd photo tu org gotong royong. 1st wedding melayu-india. 2nd org semayang

btw, thanks for the idea. i'll try work it out

aishah ibrahim berkata...

wuhuhu.
semoga berjaya yep.

chayok chayok haha.

eh, visit my another blog juga.
debiru art. ( ;

Si Aizuddin berkata...

Aishah,
thanks
ok. will do

puding roti berkata...

waah..pandai amik gamba adik kita.hik2

mugiwara berkata...

erm..
aku tak nampak.
mana signifikan nya...
si camelia tu~

Si Aizuddin berkata...

Puding roti,
[blushing*]
hik hik

Mugi,
NikonD70 aku bernama camelia tq

mugiwara berkata...

kikiki~

oo..begitu~

[sambil berangan bila duit aku nak cukup untuk beli d90~]

DyanaYunus berkata...

so dah siap? :D
nak tgk hasilnya!

Si Aizuddin berkata...

Mugi,
Chaiyok2! Berusaha mugi berusaha

Dyana,
Ok, tengoklah ada masa saya buat lah di entri akan datang