Khamis, 6 Ogos 2009

Episod Buli: Kerna Tayar(Violent Sister)


Lokasi adalah diperkarangan sekolah.
Selepas penat mengejar belalang, beliau rehat-rehatlah.
Sambil mengira hasil tangkapan belalang hari ini.

Tiba-tiba(Babak Suspen Disini).
Datang seekor badigol tanpa segan silu memaku tengkuk beliau tanpa sebarang belas kasihan. Of Kozlah beliau terkejut. Yalah,Apa salahnya hulurkan salam dulukan?.

Beliau terus mempersoalkan apakah dosa beliau diperlakukan sedemikian rupa.

Jawapannya: "Akak kau bocorkan tayar basikal aku. Nakal betul!"

"Ok ok. Yalah, Apalah Akak ini, Kenapa tidak bocorkan terus isi perut badigol tersebut."
Fikir beliau sendirian.

...........................

Hari ini beliau telah mencipta satu inovasi baru.
"Akak Robotik Peletup Perut"
(Nada Doraemon lagi)
Kini beliau tidak perlu risau akan masalah tengkuk berlubang lagi.
Badigol tersebut? Masih koma sehingga kini.

11 ulasan:

mugiwara berkata...

akak kau.
nakal betul!

ikat dia pada pokok~

ochs widdle berkata...

ni mcm cite benar je ni..ehem2.

shiamira berkata...

dari semasa ke semasa
ciptaan inovatif memenuhi pasaran:)

Si Aizuddin berkata...

mugi,
tu la pasal. tapi kau try la dulu. aku takut kena kamehameha dia. sakit tu

ochs,
ehem2. nakal betul

mira,
tq tq, itulah motif blog ini. mnyediakn inovasi kreatif lagi karut.(rujuk 1st post)

ochs widdle berkata...

tapi macam related dengan cerita sebenar.benar ke ni?tak tahu pun kau terlibat dlm kes ni..huhuhu.

puding roti berkata...

ih..kakak nakal tp comel

hoo~

Si Aizuddin berkata...

Ochs.
Itulah. Tak sensisetip langsung.

Puding,
comel? ganas tu

ochs widdle berkata...

ye.kakak dia memang comel.sgt comel k.

Si Aizuddin berkata...

pbhtt.. wth?

Belacan Wangi berkata...

mungkin si badigol tu perlukan "bom nuklear edisi karma"..eheh.. mungkin korea utara ada reka..

Si Aizuddin berkata...

Ruq,
tak lepas kot di kastam diraja malaysia