Selasa, 15 September 2009

Malam-Malam Pergi Sweden

Ketika Yamato berguling bosan di ruang lantai bilik bujang sambil mencampak-campak assignment yang berterabur dalam ruang otaknya yang kian malas. Rakan sebiliknya, Kenji sedang sibuk bertempur membunuh Dinosour yang cuba merampas kawasannya.

Yamato berdialog dengan telinganya sendiri.
"Kebosanan tak membunuh aku."

"Em.." Kenji menyampuk.

"Aku tak cakap dengan kau, Kenji"
Luah mulut Yamato.

"Em.." Kenji mengiyakan.

"Aku nak terbang, pergi Sweden"
Kata Yamato lagi.

"Bawa balik kek coklat." Kenji jawab.

Yamato mencampak jauh pandangan matanya keluar dari jendela bilik bujangnya. Kenji tenung mata Yamato yang tiada nampak ruang untuk dimuatkan bayangan kek coklat.

"Yamato.." Perlahan Kenji memecah kesunyian.

"Em." Jawab Yamato dan terus terbang keluar dari jendela bilik bujang mereka meninggalkan Kenji dengan harapannya.

"Jangan lupa! Kek Coklat!" Pekik Kenji.
..............................................................................

[Bila kawan mampu bertukar menjadi ATM Machine. Henshin]
Terima Kasih, Kawan.

19 ulasan:

aishah ibrahim berkata...

kek!!!
>___<

Si Aizuddin berkata...

Aishah,
Jom jom pegi Sweden Jom.

aishah ibrahim berkata...

kau bayar tiket.

mugiwara berkata...

brownies!!
puding!!
eskrem cekelat cip!!

jangan lupa!!!

[lastik yamato yang sedang terbang kerana buat buat tak dengar]

Si Aizuddin berkata...

Mugi,
Amboi, ini betul-betul lapar ni.
Jangan lastik. Tembak guna bazooka ja.

Aishah,
Kalau boleh terbang kenapa nak beli tiket? oh, nak tengok wayang kat sana ek?

puding roti berkata...

dramatik sungguh
tp akhirnya dpt mkn kek ceklat. hurey!

Si Aizuddin berkata...

Akak Puding,

Akhirnya.
3 kali sorakan hurey bersama-sama!

aishah ibrahim berkata...

huh?
apekah?

wei, jum tengok wayang.
lepas raya.
kau bayar tiket.
HAHA.
>____<

Si Aizuddin berkata...

Aishah. Hahaha.
Biarpun dah lari dari tajuk asal.
Aku on je. Kau balik semenanjung bila?

aishah ibrahim berkata...

aku balik 27sept.
-____- kau ada ke?
hahah.

eh, kad raya kau dah siap.
ambil kat blog ye harap maklong.
>____<

DyanaYunus berkata...

sweden dungun tak jauh

Si Aizuddin berkata...

Aishah,
Aku dah sampai dungun kot mase tu.

Kad Raya aku dah ambil tq

Dyana,
Hahaha. tau takpe.

(^_^) Hani Hilman (^_^) berkata...

yes!akhirnyaku menemui blog budak uitm dungun...i know u larh...
hehe...
suke lak ati...
selamat ari raya...(^_+)v

(^_^) Hani Hilman (^_^) berkata...

ok...firstly i only think dat u are an ordinary cs student,n now i realize u are good in taking pic huh?lovely pics u have there...never realize uitm dungun has nice view...cool..(^_^)

faz. berkata...

Tiger Skin, yummy!

Eh, sebenarnya nak bgtau ni. Tadi blk, dlm kesat ada sekumpulan perempuan gossip pasal u. Hahah. Aiyokk.

Si Aizuddin berkata...

Hani,
Yes i am uitm dungun student. really?

Well i am still in process of studying about photography.

Si Aizuddin berkata...

Faz,
Tiger skin tiger skin. nak nak!

Really, i dont know i am that popular.
ececece. hahaha

faz. berkata...

Eee sila jangan poyo.
Diorang panggil u Abang Photographer. And diorang kata u comel kot -____-" zzz sila jangan kembang. And ada lahh lagi.

I dengar, nak tergelak sorang2.

Si Aizuddin berkata...

Hahaha, mmg saya sikit poyo. ahak.

mmg comel kot. hahaha ngee

sila la gelak. jgn malu2