Ahad, 29 November 2009

Beri Aku Masa

Masa.
Ketika aku berkejaran.
Mencari rezki dari ilahi.
Baru aku merindui masa.

Berikan aku masa.
Aku mahu masa.

.........................................

Aku rindu

15 ulasan:

aishah ibrahim berkata...

kau memerlukan masa,
untuk mencari rezeki.
insya allah kau akan perolehi sesuatu nanti ^^

kaxx berkata...

nah. ambik ni. main jauh-jauh

LORD ZARA 札拉 berkata...

Kalau masa boleh dibeli~
aku mungkin dah beli 5 karung setiap hari~

Abdul.Fatah.Firdaus (affah) berkata...

ruang rindu. sempit kerana masa. ouh.

aZizoL berkata...

nah amek ko masa 24jam..gunekan sebaik2nye okeh!

Ceritera Kaseh Diari Hatiku... berkata...

salam ziarah..rindu siapa tu??

Si Aizuddin berkata...

Ida,
Adalah. Gadis

Fatah,
Nampak sempit sampai otak aku rasa terhimpit. Tak sempat nak menaip

Azizol,
Haha, thanks. kalaulah real kan?

Kaxx,
Sekadar taip je aku pun boleh bagi. cepat cipta mesin penjual masa

Lord Zara,
Nantilah. Saya usahakan. mesin penjual masa. 1 saat 8juta dolar

Aishah,
Thanks aishah. Sori takde masa kita untuk bercombo jalan-jalan ambil gambar

mirashi berkata...

wah lama xmengarang eh:)
ingtlah 5 perkara antaranya lapang sblm sempit:)

mugiwara berkata...

baca semula surah al-asr~

DyanaYunus berkata...

kan telefon bimbit ada untuk menghubungi yang dirindui? :)

Si Aizuddin berkata...

Dyana,
Haha. contact je. but.. u know

Mugi,
Jangan risau. Aku hafal surah tu

Mira,
Sebab masa lah. Tak ada masa nak mengarang

DyanaYunus berkata...

bila agaknya dapat jumpa si dia lagi?

Si Aizuddin berkata...

Dyana,
Ntah. :(

DyanaYunus berkata...

mungkin ada rezeki di shah alam nanti ;)

Si Aizuddin berkata...

Dyana,
Amin =]