Jumaat, 5 Februari 2010

Bukan Yuna Ok?

Gua bagi situasilah. Lu orang mesti ingat budak-budak ini sedang bergambar dengan Yunakan? Salah. Itu mama gua. Mama paling comel di Malaysia ini, bagi gualah. Sebelah kiri tu budak donat buat muka tengah kunyah peninju dan si panjang sebelah kanan itu nak kata dia tinggi sangatlah sambil meletakkan tangan beliau kat atas bahu mama gua.

..........................................................

Take note: Drunk chicks think that boys with ketayap are hot. They really do!

15 ulasan:

tengku_fir21 berkata...

kaum kerabat kah semua itu

Si Aizuddin berkata...

Tengku Fir,
Yup, dan mereka kelakar

shakinah berkata...

hai mak











cik.
eheh

norfaridahanum berkata...

ok,comeyl.

tp aq berminat gak dgn p/s tuh. sila explain!sbb nk tnggu aq jd the chick,insyaAllah tak ah.gagaga~

Si Aizuddin berkata...

Shax,
Amboi.

Norfaridah,
Simple. Budak tahfiz rembat baju abang

Kak Ellie berkata...

Cuma nak cakap, anak makcik sangat comel walau tak pernah bertemu dia

Maklum, anak sedara Aziz M. Osman.

ps:Aziz M.Osman masa remaja sangat comel oke! :p

papillon putih berkata...

hi there. that's a cute family pic. cheers! :)

cj'alhafiz berkata...

i think my mom's the most cute mom kat dunia..haha!!! biasa la kan....mesti la kita sokong mak kita msg2.....have a nice holiday...


is Ai smarter than a 5th grader?? check here:
http://cjalhafiz-lifejournal.blogspot.com/2010/02/did-you-know-are-you-smarter-than-5th.html

mirashi berkata...

saya iaitu taiko mirashi, meluahkan ketidakpuasan hati dengan ketinggian donut yg melampau T_T

saya; AISA. berkata...

baru nak minta autograf. aisey.

Si Aizuddin berkata...

Kak Ellie,
Sesiapa fan Aziz M. Osman bolehlah masuk meminang.

Papillon,
Thanks. Cheers :)

Cj,
Yep. Totally agree with that.

Yes i am. I know calculus that 5th grade didnt

Mirashi Taiko,
Pendek? Calsium tau tak?

Aisa,
Boleh saja kalau nak. Tapi..

norfaridahanum berkata...

cis,wa x prasan baju dia.sbb wa asyik tgk mak lu je.mcm muka sorang pelakon.ah sudah!

Si Aizuddin berkata...

Norfaridah,
Haha. Pelakon? Mak gua berlakon hollywood

DyanaYunus berkata...

haha asl muka donat makin macam zakwan?

Si Aizuddin berkata...

Dyana,
Entahlah. Adik beradik kan