Selasa, 16 Februari 2010

White Room

Dalam sebuah bilik.
Putih dan kosong.
Yang ada hanyalah Aku.
Dan sebuah kotak kayu.
Dan bingkai gambar yang bertelangkup.

Dan ketika itu.
Aku nampak.
Kita. Kita yang dulu.
Bawah pokok kenangan.
Kita berbicara.
Bicara kisah kita.
Kau dengan kisah kau.
Aku dengan kisah aku.
Menjadi kisah kita.

.........................................................

Kini tinggal Aku.
Aku seorang dalam bilik kosong.
Dan putih. Terang melenyapkan penamatnya.
Terbaring dalam sedar. Realiti.
Masih tersesat didalam mimpi.

Aku menyanyi. Sendiri.
Lagu Coldplay.

16 ulasan:

shakinah berkata...

hotplay ada?

Si Aizuddin berkata...

Shax,
Tak ada. Hot Hot Heat adalah

norfaridahanum berkata...

(*-*)

Kak Ellie berkata...

Lagu apa? Rainy day?

Si Aizuddin berkata...

Norfaridah,
(=_=)

Kak Ellie,
Strawberry Swing

saya; AISA. berkata...

lagu "the scientist" - coldplay.
sesuai untuk kau.



chill dude.

Si Aizuddin berkata...

Aisa,
Masuk karaoke kira dah macam lagu wajib la tu.

aishah_conteng_je berkata...

aizudin..
malam tadi aishah baca..kurang faham
hari ni baca lagi..
err..tambah kurang faham jugak..
biasa la..slow sikit..

eh...word verification kat bawah ni tulis, 'persan" nasib baik bukan perasan

where berkata...

woww...
reti translate jepon x
translate kn lagu gackt tuk aku..haha
t aku bagi hiroshi n hitomi denga..

Si Aizuddin berkata...

Aishah,
Simple. Semalam dia bercinta dan hari ini dia sendiri.

Wangwang,
Aku tak reti. Haha

mata kaca berkata...

kenapa cerita sedih nih??

oh ye,ni link baru ^___^

Si Aizuddin berkata...

Mata Kaca,
Saja tukar angin

mirashi berkata...

lalalalala
xphm dan mls nk phm sbb xkan phm apa yg cuba diphmkn
-_-"

Si Aizuddin berkata...

Mirashi,
Pihak kami tidak akan bertanggung jawab atas sebarang kerosakan sel otak

mirashi berkata...

kami mmg xkan bertnggungjwb
tp aizuddin yea
haha

Si Aizuddin berkata...

Mirashi,
Harap maaf atas segala kesulitan