Selasa, 9 Mac 2010

Take A Good Care Of Yourself

"Terbakar kampung nampak asapnya;"
"Terbakar hati siapa yang tahu?"
Karam Singh Walia - Aduan Rakyat

"Hari tu adik nampak ada asap keluar dari mulut Papa"
"Hati Papa terbakar ke Mama?"

..................................................

"Berita hari ini."
"Seorang lelaki diberkas atas tuduhan merompak seorang wanita. Mangsa kehilangan empat utas rantai, tujuh bentuk cincin, enam gelang tangan, dua gelang kaki, tiga telefon bimbit dan satu botol minyak wangi. Kerugian dianggarkan bernilai RM empat belas ribu"

23 ulasan:

gReeN iS pEAce berkata...

hati saya terbakar tapi tiada api mahupun asap yang keluar..
mcm mane tu??

ngeri..
x aman..
mana keDAMAIan??

oh farah berkata...

the world is coming to an end

nazrin zaidi berkata...

ok,aku bagi headline berita atas.

"tantakel jadian dirompak"

Si Aizuddin berkata...

Ana Green,
Tanya Karam. Buat Aduan rakyat.

Leia,
Pirates of The Caribbean - At World's End

Nazrin,
Berpada-padalah nak berhias.

gReeN iS pEAce berkata...

oo..ada contact no??

Si Aizuddin berkata...

Ana Green,
Sila tengok tv.

gReeN iS pEAce berkata...

jarang dapat tgk tv..

Si Aizuddin berkata...

Layari laman sesawang tivi tiga. Amacam?

gReeN iS pEAce berkata...

haha..tv3??tggu sehari pun x dapat load..:D

Si Aizuddin berkata...

Ana Green,
Pulok dah! Haha, cuba tanya google.

aishah_conteng_je berkata...

saya sayang karam singh tu..

kamu di frinjan?apesal tak nampak..

puding roti berkata...

saya selalu angkat tangan sama karam sight walia semasa dia bersiaran kemudian ketawa snd2 sbb rs sgt comel

Si Aizuddin berkata...

Aishah Conteng,
Haha, satumalaysia kot.

Ada, kau pergi gak ke?

Puding Roti,
Memang comel. Saya tak sabar-sabar nak tunggu pantun dia di penutup kata.

mirashi berkata...

empat utas rantai
tujuh bentuk cincin(wow, bape karat ni)
enam gelang tangan (mami jarum ke apa ni?)
dua gelang kaki(india?)
tiga telefon bimbit(hamboi3 byknya)
satu botol minyak wangi(chanel?)

-___-"

siapa salah sape yg goda sape dalam hal ni?

Si Aizuddin berkata...

Mirashi,
Tu lah. Mana ada orang nak rompak orang miskin(kelihatan miskin).

Pandai-pandailah jaga diri.

ica berkata...

mintak izin gelak guling2.
hahahhahhahahha...

mak cik yang dirompak tu pakai banyak-banyak buat apa?

bayangkan je la..
haha..

Si Aizuddin berkata...

Ica,
Murninya budi bahasa. Minta izin siap. Haha!

nikaizat berkata...

Budak2 x fhm kenapa org tua suka berasap...
-------------------------------------
Makcik oh! makcik...
Bank yg ada security pom org rompak...
Alahai makcik!!

Si Aizuddin berkata...

Eja,
Kenapa agaknya?

Mak cik tu kira macam kedai emas bergeraklah kot.

saya; AISA. berkata...

hurm.
risau risau.

Si Aizuddin berkata...

Aishah Debiru,
Jenayah membawa padah. Pandu cermat jiwa selamat.

gReeN iS pEAce berkata...

hambe doh acu doh..
dok tubik pong no die..

Si Aizuddin berkata...

Ana Green,
Terpaksalah menantikan karam muncul di tv selepas ni.