Ahad, 6 Jun 2010

Frinjan 12: Efek Rumah Hijau

Shah Alam 5 Jun, peratusan mat-mat rempit di sini yang beralih ke aliran seni dari aliran sukan lumba motor semakin meningkat. Berdasarkan kajian yang dibuat, fenomena ini terjadi kerana berlakunya satu event yang menarik minat para mat-mat rempit ini untuk bertukar aliran hidup yang bertempat di tempat yang mat rempit selalu lepak, Dataran Shah Alam. Selain dari unsur-unsur seni yang dipersembahkan dalam event ini, kewujudan gadis-gadis hot di event ini menyebabkan mat-mat rempit ini semakin membara jiwa raganya untuk menceburi bidang seni.

Berikut adalah bukti kewujudan entiti gadis-gadis tersebut di tempat kejadian. Nak tengok gambar lagi boleh tekan sini

Awek puisi berbaju indah
Gadis emcee sweet sweet bersemut
Akak Estrella main gitar
Farah adik sedara Mamat
Cik adik Definitely Maybe

17 ulasan:

mirashi budak baik berkata...

kenapa prempuan je semua?
lelaki tidur ke?

O_o

kaxx berkata...

Mana gambar Aizuddin? Gadis kura-kura jadian. Keh keh.

Si Aizuddin berkata...

Kaxx,
Haha. Tak daya mak nak melayan. Aww!

Mirashi Budak Comot,
Entri untuk mat rempit. Bukan minah rempit.

saya; AISA. berkata...

haish. jayzuan takdak? hahaha membara semangat aku nak pergi jugak. dan ciss sekali lagi kau tak ajak aku.



ah. hergg. lupa aku jauh. T_T

Pipiyapong berkata...

Tumpang tanya. Lu ke yang tegur gua semalam?

aishah_conteng_je berkata...

kamu selalu ke frinjan bila aishah tak ke frinjan. huh.

saya hakimah. berkata...

pergi tidak mengajak. huh~

zahirlunatik berkata...

damn!
LF la siot!

Si Aizuddin berkata...

Aishah Debiru,
Jayzuan ada lah. Gambar dia kat flickr aku. Boleh minta sain lagi. Hee.

Rugi kau duduk jauh-jauh.

Pipi,
Ye, gualah orang tersebut. Gegel gak gua nak tegur lu.

Aishah Conteng,
Manalah saya tau bila Aishah nak ke frinjan. Haih.

Hakimah,
Hee, sori sori. Mai lah. Setiap bulan dia ada kan. Bulan depan pergi lah.

Zahir,
Pewit!! Kau tak tau aku sempat kenyit mata kat dia. Tapi dia tak balas.

aishah_conteng_je berkata...

takde update kah encik?

Si Aizuddin berkata...

Aishah Conteng,
Update pasai apa? Huh.

adrea berkata...

Kenapa semua gambar gadis. Apakan daya aku dilahirkan sebagai si polan bernama lelaki.

Si Aizuddin berkata...

Weh kau brader yang sangat hebat main gitar tu. Adalah gambar kau. Kat flickr aku.

http://www.flickr.com/photos/aizuddinwiddle/

Check la nanti.

dila raden berkata...

alamak malunya.

Si Aizuddin berkata...

Dila,
Alamak! Lawa baju!

Abdul.Fatah.Firdaus (affah) berkata...

baju dila raden tu, lawa sangat. haih.

Si Aizuddin berkata...

Affah,
Hahaha. Smart