Khamis, 1 Julai 2010

Dua Puluh

Aku belum mati.
Masih belum mati.
Aku masih hidup lagi.
Hidup dalam kepala sendiri.

Dan masa telah berlalu.
Masa itu masih lagi disitu.
Aku masih berkeliaran diruang itu.
Hidup dalam ruang yang telah lama berlalu.

Aku tahu masa ini singkat.
Dan aku tersesat.
Aku sesat.

Hei kawan-kawan.
Mari sama-sama kita nyanyikan.
Nyanyikan lagu harapan.
Dedikasikan kepada si masa depan.

Oohh ohh ohh.

10 ulasan:

i-SYA berkata...

macam mana irama nya?

saya mahu tahu

supaya boleh turut sama menyanyi. :)

saya; AISA. berkata...

aku nak nyanyi lagu barney.
mari sing-a-long. :)

Youjie berkata...

Rima Akhir anda :

aaaa
bbbb
cccc
dddd

ok konsisten!!

puding roti berkata...

'Oohh ohh ohh' awk tu sgt comel :)

Abdul.Fatah.Firdaus (affah) berkata...

jangan jangan sesat. nanti menangis.

MyaLya berkata...

amboi. ni knape ni

shax berkata...

KITAAA.. jangan mudah terleka!
kemajuan keamanan yang adaaaaaaaa

Si Aizuddin berkata...

Isya,
Irama dongdang sayang. Ala la dongdang, dongdang lah sayang.

Aisyah Debiru,
Tak hafal. Adakah lagu barney pun memberikan harapan?

Youjie,
Konsistensi menjamin masa depan gemilang.

Puding Roti,
Hehehe malu ai.

Affah,
Betul betul. Apa guna GPS tu kan?

Mya,
Tak ada apa. Cuma mengenang kekesalan yang lalu.

Shax,
Wah, UiTM di hatiku.

faizul sadri (seraidistrict) berkata...

ko cipta lagu ker?upload kat you tube la.. nak dengo gak.. :D

Si Aizuddin berkata...

Faizul,
Takdelah. Aku tak reti muzik pun. Hahaha. Harap-harap nanti aku ada masa nak belajar muzik. Then baru aku buat lagu. Orait.