Jumaat, 24 Disember 2010

Kepupusan Ultramen

Dia masa zaman kecil-kecil dahulu hanyalah seorang budak yang memakai singlet putih dengan seluar pendek dengan sebuah kotak berlubang dua di bahagian mata atas kepala. Sedang budak-budak lain adalah budak yang memakai topeng Ultramen.

Dari kerna perbedaan itu, dia disisih, dia di benci, dia dibuli lagi dihina-hinakan. Dia cumalah budak biasa yang tak mahu dipengaruh oleh ideologi sebaran Ultramen dan ejen-ejennya, "Kita Dijajah, Keganasan Menyelesaikan Segalanya".

Idea asal:
Bakat Muda Sezaman, Balai Seni Lukis.

13 ulasan:

saya; AISA. berkata...

eh ha'ah la aku pun lupa, mana boleh ambil gambar. pergi pun pernah sekali je. T_T didin, aku nak pergi lagi.

btw, aku minat pawe renjes dulu haha. color kuning jangan ambik. :P

Si Aizuddin berkata...

Aisa Debiru,
Aku kaler biru. Haip. Hee

Si Aizuddin berkata...

Weh esoh nak pergi lagi rogerlah aku.

puding roti berkata...

comelnya. nk pegi roger2 ni nk la itot jgk. mememe

da ada nama berkata...

keganasan memusnah kan mereka!dan otoman jgn dpercayai!

nuyuin berkata...

menakutkan..haha

Si Aizuddin berkata...

Kak Puding,
Tenkiu, saya memang comey. Elelele nak ikut gak.

Dah Ada Nama,
Otoman suka makan budak.

Nuyuin,
Takut ke. Hee

da ada nama berkata...

bdk pulak suke otoman mkn die...

Si Aizuddin berkata...

Budak suka makan aiskrim.

da ada nama berkata...

aiskrim sedap n manis..suke!

Si Aizuddin berkata...

Da Ada Nama,
Manis-manis sangat pun tak elok.

da ada nama berkata...

nak jadi manis kene suke manis...

Si Aizuddin berkata...

Da Ada Nama,
Suka sangat manis nanti kena kencing manis.